Technika pro sezónu 2013:
Kategorie:
Auta speciál do 2000 ccm
Suzuki VITARA
Speciál "TRABI"
Speciál "MAŘENA"
Auta speciál nad 2000 ccm
Speciál "BRUK"
Auta speciál do 1000 ccm
Buggy ODES 800
Čtyřkolky Mistr Quad SP
Lukáš KROUPA – Kawasaki KFX450
Čtyřkolky Pohár Quad SP
Adam ŠABATA – Suzuki LTR450
Čtyřkolky do 300ccm
Honza REŽNÝ – Access Tomahawk 300
Štěpán URBANCZYK – Access Tomahawk 300
Pavel REŽNÝ – Access Tomahawk 300
Čtyřkolky Mistr Veterán
Miroslav KROUPA – Suzuki Kingquad 750
Suzuki VITARA:
Rám: | Vyztužený žebřinový rám Suzuki, bezpečnostní klec |
Karoserie: | Laminátová kapota, speciální zadní nástavba, kompletní odlehčení |
Podvozek: | Nápravy Suzuki Vitara (McPherson + pevná vzadu), vepředu 2x sportovní tlumiče HP sporting s nastavením tlaku + 2 pomocné tlumiče, vzadu 4x sportovní tlumiče HP sporting |
Motor: | Suzuki Vitara 1.6 16V, Benzin |
Další výbava: | Chladič oleje, chladič serva, chladič motoru umístěný vzadu + zdvojené ventilátory, sportovní sedačky SPARCO, 6-ti bodové bezpečnostní pásy SECURON, odpojovač elektro uvnitř a vně vozidla, rampa s dvěma dálkovýma a dvěma xenonovými světly, automatický hasicí systém + ruční hasicí přístroj, lékárnička |
Speciál "BRUK":
Rám: | Vyztužený žebřinový rám, bezpečnostní klec |
Karoserie: | trubková konstrukce, kombinace laminát, plast, hliník |
Podvozek: | Nápravy Nissan Patrol, vepředu 2x sportovní tlumiče HP sporting s nastavením tlaku + 2 pomocné tlumiče, vzadu 4x sportovní tlumiče HP sporting |
Motor: | AUDI V8 4.2, Benzin |
Další výbava: | Chladič umístěný vzadu + zdvojené ventilátory, rampa se čtyřmi dálkovými světly, sportovní sedačky SPARCO, 6-ti bodové bezpečnostní pásy SECURON, odpojovače elektro uvnitř a vně vozidla, dva hasicí systémy |
Speciál "TRABI":
Rám: | Vyztužený žebřinový rám Range Rover, bezpečnostní klec |
Karoserie: | trubková konstrukce, trabant |
Podvozek: | 8x tlumiče HP Sporting |
Motor: | Suzuki Swift GTI G13B 1.3 16V, Benzin |
Další výbava: | Chladič umístěný vzadu + zdvojené ventilátory, rampa se čtyřmi dálkovými světly, sportovní sedačky, vícebodové bezpečnostní pásy, odpojovače elektro uvnitř a vně vozidla |
Buggy ODES 800:
Toyota LC70:
Rám: | Vyztužený žebřinový rám, bezpečnostní klec |
Karoserie: | Původní |
Podvozek: | Nápravy původní, tlumiče Old Man Emu Nitrocharger Sport |
Motor: | Toyota 2L-T - 2.5TD, nafta |
Další výbava: | Sportovní sedačky SPARCO, 6-ti bodové bezpečnostní pásy SPARCO, pedály OMP, Rally computer Terratrip / Satelitní navigace Xplore |
Speciál "MAŘENA":
Rám: | Vyztužený trubkový rám, bezpečnostní klec |
Karoserie: | trubková konstrukce, kombinace bakelit, laminát, plech |
Podvozek: | Vyztužený Trabant |
Nápravy: | 2x přední náprava Trabant, nezávislé pérování - listová péra |
Motor: | Trabant 601, karburátor KTM 125, snížené hlavy, odlehčený setrvačník |
Další výbava: | Dva zdvojené ventilátory, rampa se třemi halogenovými světly, 5-ti bodové bezpečnostní pásy GA, sportovní sedačky, dva hasicí systémy |