Datum: 17.11.2007
 


Final Hummer OffROAD Show Podbořany - 5h

     "Technaři v motoristických helmách" - tak to byly Podbořany 2007. Teda tak to mohlo nezaujatým divákům připadat. V 14.45 přijelo 6 plně obsazených vojenských vozidel vojenskou policií a na příkaz jednoho místostarosty nás rozehnali a pořadatele si odvezli k výslechu. Prý byly problémy s povolením a určitě i závist malých Vroutek a velkých Podbořan.

     Spousta závodníků (motorek, čtyřkolek a auta) nepřijelo, protože už bodově nemá co dohánět, někomu se nechtělo do bláta a nepohody, ale my sme body potřebovali.

     Erik potřeboval pár bodů na celkové 5. místo, aby byl celkově před „Dakaristy“ a dokázal, že jeho výkony nebyly náhodné. Na startu stál nažhavenej a vyrazil jako střela. A dařilo se mu. Odstartoval dobře, držel si 3-5 pozici a vypadalo to na další bednu. Osud nechtěl a tak mu v posledním kole zhasla mašina a ne a ne naskočit. Někde se dostalo bláto a voda nebo nějaký nalomený drát, ale to je jedno. Smůla. Nakonec byl odmávnutý na krásném 6. místě a to stačilo na vynikající 5. místo celkově.

     Adam přijel docela slušně nastydnutý a tak půjčil svou čtyřkolku mladému Cínovci a ten se mezi silnějšíma čtyřkolkama neprosadil.

     Vitara taky potřebovala dokázat, že poslední úspěchy nebyly náhodné a hlavně potřebovala pár bodů co celkového účtování. S jízdou aut byly zmatky od počátku. Nejprve to bylo schválených 5 hodin, potom 2+2, pak 4 hodiny, 2 hodiny a nakonec nás policie zastavila po 45 minutách. Takže jsme změnili posádky a na startu byl Saša za volantem a já mu dělal navigátora. Odstartovali jsme výborně, trochu nás pomačkali Cínovci, před námi byl pouze Béďa a my ho naháněli. Za námi byla docela veliká mezera, jen nějaké velké auta a tak jsme mohli jet v klidu. Z klidu nás rozhodila pouze obrovská kaluž v lese, kdy se nám voda dostala do motoru a ten ztratil výkon. Asi po půl kole ta už ale bylo zase dobré a v dalších kolech si Saša dal pozor a kaluž objížděl po hraně. (Tato kaluž se líbila Honzovi a několikrát rozstříkl tak, že diváci nestačili uskakovat a krásně to zachytil Jonáš na jedné své fotce.) kroužili jsme pohodlně na výborném 2. místě a příděl bodů nám stačil na postup na 4. místo v celkovém hodnocení. Vše bylo ale jinak, po čtvrtém kole nás odmávli a po jízdě do depa už nebyl slyšet žádný motor, jen policisté a rozhněvaní závodníci.

     Samurajek měl poprvé za volantem Honzu, navigátora mu dělal Radim. Honzovi se premiéra za volantem povedla, pokud se dá usuzovat z necelé hodiny jízdy, průjezdních časů a hlavně podle slov Radima. Škoda. Trať byla pěkná, bez nebezpečných úseků, rychlé úseky, složitý trial v lese, dlouhý výjezd a několik vraceček pod kopcem. Ideální pro začátečníka. Škoda.

     Dařilo se i Tomovi. Největší favorité ve velkých autech měli hned po startu problémy a tak po druhém kole už bojoval s Cínovcem o 1. a 2. místo. A jak známe Cínovce a divokého Tomáše, tak by Tomáš na tu nejvyšší příčku měl.

     Škoda. Těch pár bodů za dnešní závod jsme měli šanci dostat a tak postoupit na celkové 4. místo. No historie se neptá, takže v historických tabulkách bude pouze poznámka, že závod byl zrušen.

     Večer byly velké oslavy (a fakt bylo co slavit), o čemž svědčí pár fotek v galerii. Erikovo 5. místo bylo super, se svou slabší mašinou na víc asi neměl, protože v poli je několik 450, 700 i 800ccm mašin. Vitara svou pátou příčkou dokázala, že byla výborně připravena na sezónu a pouze body za poslední závod a hlavně body za 24-hodinovku ji chybělo na místa nejvyšší a že se může měřit s většími a bohatšími týmy. Samurai je dědeček, který jezdil pro radost a několika dobrými výsledky dokázal, že ještě do šrotu nepatří. Tomáš letos moc nejel a tak snad lze jen doufat, že dobré výsledky nebyly náhodné a v příští sezóně bude tak dobře pokračovat.

Pavel


Přihlásit se

Created by Bonfire - 2006. Powered by LDU 802