Datum: 13.10.2012
 


Článek z www.offroadmaraton.cz

Galia, Krejčík i KB Systém ovládli Janovice, finálová bitva rozhodne vše!

Do konce MČR OffROAD Maratonu zbývá jediný závod, ve kterém se pojede o vše. Výsledky z minulé soboty v Janovicích nad Úhlavou zamotaly pořadím na čelních místech tak, že velká část posádek i individuálních jezdců stále nemá nic jisté. Výjimky existují, automobilový vítěz Janovic KB Systém offroad team se už honit nemusí. A s ním i několik dalších...

V sobotu 13. října zavítal OffROAD Maraton opět po roce do Janovic nad Úhlavou. Vydatný páteční déšť, který přestal snad až kolem půlnoci, promáčel trať do hloubky. Na jezdce tak čekal příjemnější měkký terén s rychlým a vlnitým stoupáním na startu, zrádnou bažinou i technickými pasážemi v lese. A také vlezlá zima.

Když za rozbřesku nastupovaly čtyřkolky do zaváděcího kola, teplota v mokřadu klesla na nulu a vytvořila se jinovatka. Na startovním roštu se nakonec seřadilo 61 strojů, které po sedmé hodině vyrazily na tři hodiny trvající maraton.

Martin Miřejovský z Týmu Max 2 patří mezi závodníky, kteří mají díky vynikajícím výkonům během roku jistý titul mistra ročníku 2012 v kategorii Mistr Quad SP, stejně jako loni. Proto mohl janovické klání z časových důvodů vynechat. Jeho místo velmi důstojně zastoupil Martin Krejčík z teamu EUROTRANS RACING, který nejenže vyhrál absolutně, ale získal svůj vůbec první letošní pohár! A to hned zlatý. Podle vtipkování soupeřů to byl Martinův první letošní závod, během kterého nevypadnul ze čtyřkolky. Martina vítězství nakoplo na čtvrté místo celkového pořadí, ze kterého by ho už nikdo neměl sestřelit.

„Nepřijel Miřeják, tak to bylo jednoduché,“ vesele prohlásil Martin Krejčík po závodu. „Trať se povedla, byla pěkně namotaná, houpavá, s fajn blátíčkem. Měl jsem trochu kolizi se stromem – neuhnul. Ale odnesly to jen plasty, takže v pohodě. Co jsem udělal pro vítězství? Vůbec nic. V pátek jsem svařil rám, v sobotu vyrazil na závody a ono to klaplo.“

Druhé místo v Janovicích vyjel se ztrátou necelé minuty František Novotný z týmu Galaxybike, třetí dorazil navrátilec Lukáš Kroupa z WINGS Quad teamu, který úplně nenaplnil svoje představy o rekreační vyjížďce. Ani jeden z borců ale v současnosti nemá šanci zasáhnout do čela průběžného pořadí, které na druhém místě okupuje Zdeněk Tůma (THF Racing team) a třetím Tomáš Hruška (Team Max 2). Mezi jezdci je rozdíl 12 bodů a dá se tak očekávat napínavá bitva o stříbro.

Kategorii Mistr Quad 4x4 dovedl do cíle Martin Švanda (KC Systém – Quadservis Špak – Red team Tišnov ), který ujel o kolo druhému Martinu Malátovi z Journeyman racing. Jejich pořadí celkově je ale přesně opačné, Malát zatím vede s mírným náskokem sedmi bodů. František Šíma z Quad teamu Malotice dojel se ztrátou dalšího kola na Martina Maláta a průběžně je čtvrtý za Rudou Dvořákem z Teamu Max 2.

Mistr Quad Veterán přivítal zpět v kondici Vladimíra Novotného (MX racing team – CVS Klešice), který po zlomenině klíční kosti v půlce sezony spíše trénoval. Přesto vyjel první místo v kategorii a se stejným cílem půjde i do posledního závodu.

„Musím. Dal jsem si za úkol hattrick, tak doufám, že bude,“ projevil své přání po janovické tříhodinovce. „Trať zde se mi líbila, oproti minulému závodu ani nejsem unavený, tehdy jsem vykvetl jako růžička... Po úrazu, který jsem měl před prázdninami, ještě není vše v pořádku, ale musím to překonat. Jak porážím mladší soupeře? Myslím, že zkušeností. Celý život jsem se věnoval motorkám, teď na stará kolena čtyřkolkám, tak ve mně asi něco je,“ dodal Vláďa s úsměvem.

Radek Stöhr z týmu Conti SCR ztratil na vítěze jedno kolo a byl stříbrný. Celkové hodnocení slibuje velký souboj, mezi oběma borci je rozdíl pouhého bodu (177 versus 176). Třetí v Janovicích Jaroslav Polášek z AMK Mohelnice dojel do cíle o dvě minuty později. Tento jezdec ale do celkového pořadí již výrazně nezasáhne. Proti tomu v Janovicích bramborový Mirek Kroupa z Wings quad teamu má jistý titul 2. vicemistra, s celkovými 138 body vede před čtvrtým Ivo Winklerem z Teamu Max 2, který ho již nemůže ohrozit.

Pohárovou třídu sportovních čtyřkolek rozsekl Roman Kratochvíl z Quad no. X, když ostatním ujel o čtyři a půl kola. Potvrdil tím své vedení celkového pořadí, o které ale ještě může přijít. Celkově druhý Dominik Škarka (Domina team) na něj ztrácí pouhých osm bodů a poslední závod určitě nepustí. Bude ale doufat, že dojete lépe než v Janovicích, kde skončil bramborový. Před něj se napasovali třetí Adam Šabata z WINGS Quad teamu a Radek Vrána (team NSB s.r.o. Addinol Big Shock team), který je již nyní 2. vicemistrem letošní sezony.

Kategorii Pohár nad 500 ccm začínají zaplňovat žluté Can-Amy a stroje této značky jednoznačně obsadily i bednu. První Rostislav Plný (RP interiér) po minulých dvou nevydařených závodech zabral a ujel celkem 37 kol. Druhý Martin Hrubý (Can Am Red team Tišnov) ztratil kolo, celkově ale vede pořadí. Třetí místo bral jeho týmový kolega Radomír Beneš, který je zatím průběžně druhý a na vedoucího Martina mu chybí jen devět bodů. Do boje o nejvyšší seriálové příčky může zasáhnout i Milan Junek z Cickin Pernink, který útočí ze třetího místa se ztrátou pouhých tří bodů na stříbro.

Slabší traktory do 500 ccm ovládl David Fedko (tým Neměl jsem na vybranou), jež najel tři kola na soupeře a bral plný počet bodů. Protože bylo janovické klání Davidových prvním závodech OffROAD Maratonu, Michala Řezníčka (Polaris team) nebo Jiřího Batovce ml. (Vype Emu team) v celkovém hodnocení už nedožene. Kategorii zatím vede Jirka se 171 body, na záda mu ale dýchá druhý Michal se 167 body.

A podobně napínavé můžou být stroje do 300 ccm, kde Honzu Režného a Štěpána Urbanczyka (oba WINGS Quad team) dělí pouhých šest bodů. To Barbora Fischerová (Quad team Fischer) má neohrozitelný náskok, nasbírala 150 bodů a již nyní může slavit mistrovský titul letošního ročníku. A to přesto, že v Janovicích Honza Režný po návratu z Aljašky a USA zvítězil s 22 koly a Bára odstupovala ze závodu již po sedmi kolech.

Starší junioři jezdili na bahenním okruhu celou hodinu a nejlépe si vedl Tomáš Šefrna ze Suzuki teamu Bohutín s 11 koly. Jeho týmový kolega Petr Sýkora ml. skončil o jedno kolo druhý, další kolo ztráty přidal Robin Chum z týmu Opravy motorových vozidel Jaroslav Chum. V celkovém pořadí ani v této kategorii není rozhodnuto, Petr Sýkora vede o 11 bodů před Tomášem Šefrnou, třetí Matěj Šrajer z týmu Manyak ztrácí 17 bodů a ze čtvrtého místa ho ohrožuje právě Robin Chum.

Čtyřkolky zvládly uhladit startovací roletu i bažinu do přijatelné podoby, motorky tak měly jednodušší úkol. I v tom, že od začátku závodu již v pohodě viděly na cestu. Tříhodinovému závodu jednoznačně dominoval Daniel Galia z týmu RD Racing, který nastupoval se zdravotními potížemi po tréninkovém pádu. Během tříhodinovky se ale rozjezdil a o jedno celé kolo absolutně zvítězil. V Janovicích si tak splnil svůj cíl, být jasným mistrem své kategorie Mistr Moto E1 (s náskokem 50 bodů)

„Tento závod byl ještě do včerejška ohrožený, protože jsem měl v úterý na tréninku nepříjemný pád, kdy jsem šel ve vysoké rychlosti přes řídítka a v podstatě až včera ráno se rozhodlo, že můžu zkusit jet. Jsem proto moc rád, že jsem vyhrál svoji třídu i absolutně. Soupeři hodně padali, byly hluboké koleje a hodně bláta. Proto jsem jel na jistotu, ne rychle, ale plynule. Ve srovnání s loňskou tratí byla ta letošní pomalejší a více technická, což jsem dnes ve svém zdravotním stavu potřeboval,“ pronesl unavený, ale spokojený Dan Galia.

Patrik Neliba, který dojel v Janovicích druhý se ztrátou čtyř kol už má také jasno, s výrazným náskokem získá, bez ohledu na poslední závod, titul 1. vicemistra, a karty jsou rozdány i v případě třetího místa v kategorii - 2. vicemistrem 2012 se stane Jan Straka ze Straka transport. Ten na janovické trati odstoupil po čtyřech kolech pro technickou závadu.

Kategorie Mistr Moto E2 je zcela otevřená. V Janovicích zvítězil Josef Jaroš (Motoklub HAM Zlaté hory) se 41 koly, o druhé a třetí místo se poprali Miroslav Otáhal (Enduro Zábřeh) a Denis Cibulka (Moto Klub Bezinka Kamýk). Denis nakonec projel cílem o půl minuty později. Mirek Otáhal před posledním závodem vede pořadí, ale má náskok pouhých devíti bodů před Jiřím Vovesem (v Janovicích šestý). Průběžně třetí je Michal Tesařík z Golem sportu se ztrátou 15 bodů.

Také v kategorii Mistr Moto Veterán se dají očekávat velké bitvy. V Janovicích dojel první Zdeněk Reichl (Czert CZ), kterého ale stopoval Jan Fiala (FK Cars racing) a zpozdil se jen o necelou minutu. A podobně vypadá i celkové pořadí, Honza ztrácí na Zdeňka pouhé dva body. Finálový duel tedy bude hodně zajímavý. Bronz v Janovicích získal Alois Pazdera z týmu Enduro Tábor, který zaostal o dvě kola.

„Dnešní trať byla dost těžká a myslím si, že všichni, co jsme dojeli, jsme jí měli plné zuby. Z výsledku mám o to větší radost. V sezoně jsem musel jeden závod vynechat, a tak bojuju a stahuji náskok v průběžném pořadí. V půlce sezony se mi začalo dařit a nechci to jen tak pustit. Do posledního závodu půjdu se šlápnutým plynem, ale také zapnutou hlavou. Jednak se nemohu a nechci povalovat ve špitále, ale hlavně bude jiné počasí, budou jiné podmínky a pokud chce závodník uspět, musí více přemýšlet. Na druhou stranu i druhé místo v sezoně bude dobré, hlavně abych dojel celý, zdravý a měl z toho radost,“ s nadhledem přemítal Zdenek Reichl.

Pohárovou třídu motorek s přehledem vyhrál jezdec kategorie E2 Zdeněk Fertig z týmu Hyeny Bikers, který ostatním nadělil nejméně jedno kolo. Druhý skončil David Lexa z Mira racing teamu a třetí Eduard Hovjacký z ELMOTO racing teamu. Zdeněk Fertig vede celkové pořadí seriálu se 146 body, druhý Pavel Nezbeda (šestý v Janovicích) ztrácí 14 bodů a třetí Milan Geidl (pátý v Janovicích) dalších deset.

V kategorii Pohár Moto E1 zvítězil po nádherném souboji kolo na kolo Tomáš Lukeš (Moto Klub HAM Zlaté hory), který o sedm vteřin ujel Petru Turkovi z Enduro klubu Mšeno. Jaroslav Turek z MX Cihelna Skalsko získal třetí místo se ztrátou kola. Při pohledu do průběžného hodnocení seriálu je jasné, že Petr i Jaroslav mají o co hrát, před posledním závodem jsou na druhém, respektive třetím místě a dělí je pouhé čtyři body. Petr Cibulka z Moto Klubu Bezinka Kamýk, který byl v Janovicích čtvrtý, vede průběžné pořadí se sedmibodovým náskokem.

Proti tomu v kategorii Pohár Moto Veterán je téměř rozhodnuto. Jaroslav Drešer (AEC MSB Racing) potvrdil roli favorita, v Janovicích s přehledem vyhrál a upevnil svou roli mistra kategorie s náskokem 50 bodů. Radek Pivrnec z týmu Auto 2001 v Janovicích nejel, přesto má jistý titul 1. vicemistra 2012 za 129 bodů. Na třetím celkovém místě je Miroslav Vašíček (Hardbike - ENDURO), kterého teoreticky může ohrozit Michal Homola (Varadero klub) nebo Václav Haas (Enduro team Klatovy). Vaškovi se v Janovicích totiž dařilo a za 33 kol získal stříbro. Bronzovou plaketu potom bral Jirka Kučera z Moto Klubu Bezinka Kamýk.

Kategorie Junioři starší motorky jela hodinu a potvrdila letošní favority. První místo vybojoval Jan Šeda z Enduro teamu Orlová, který současně vede celkové umístění. Druhý v Janovicích, Stanislav Krahula ze stáje Moto Bahňáci Rapotín, ztrácí na Honzu osm bodů. Ještě lépe je na tom ale Michael Cibulka z Moto Klubu Bezinka Kamýk, který dojel v Janovicích třetí a jen o pouhý bod zpět pronásleduje Honzu Šedu za mistrovským titulem. I tady se v posledním závodu můžeme těšit na napínavý souboj.

Na trati, kterou si jezdci pamatují z loňského závodění v Janovicích, byl připravený jednodušší okruh pro děti a mladší juniory. Také oni začínali táhlou, stoupající rovinkou, na kterou navazovala technická pasáž mezi keři. Trať tvarem připomínala Fuji, okruh F1 v Japonsku, a mladým jezdcům dala spoustu prostoru k závodění. Mezi nejmladšími čtyřkolkami se nejvíce prosadil Tomáš Vašátko z IR 2013, který ujel svým soupeřům o kolo. Tomáš tak symbolicky a se vztyčenou hlavou ukončil závodění mezi dětmi a od příště ho budeme vídat již jen mezi mladšími juniory. Druhé místo získal Adam Urban z týmu Urban Autodoprava, v současnosti vedoucí jezdec kategorie, třetí byl Dominik Kalouner z Panda Quad týmu. Seriálové výsledky ještě nejsou rozhodnuty. Na Adama útočí druhý Richard Ctibor z Rokle, který zatím ztrácí 12 bodů a také třetí Dominik Kalouner, který je o bod pozadu za Richardem.

Deset ujetých kol během deseti minut stačilo na vítězství Jirkovi Nacházelovi z Etelexonu, který potvrdil letošní formu a má již nyní jistý mistrovský titul sezony za celkem 175 bodů. Druhý v Janovicích dojel Ondřej Svoboda z týmu HE-PA Nýřany s devíti koly a třetí Daniel Bodurka z SK Kozolupy. Dan je celkově druhý a náskok sedmi bodů na třetího Jaroslava Nováka ml. z Enduro Škrdlovice by si měl umět udržet i v letošním finále.

Mladší junioři na motorkách mají téměř rozhodnuto. Michael Cibulka z Moto Klubu Bezinka Kamýk, který bojuje i ve vyšší kategorii, získal v Janovicích opět zlato. Do té doby nasbíral 186 bodů a má jistý titul mistra. Druhý v Janovicích Daniel Šváb ze Švábi family je celkově třetí, před ním druhý Marek Straka ze Straka Transportu má jistý titul 1. vicemistra. Marek přitom dojel v Janovicích až na čtvrtém místě, necelou minutu před ním se do cíle prosmýkl Miloslav Pohl z týmu MotoMotyčín.

Velká smůla potkala Jakuba Nejedlého se startovním číslem 14 (IR 2013). Kuba v posledním kole zůstal stát pro poruchu na stroji a pustil před sebe většinu svých pronásledovatelů. Mimo jiné i Honzu Páníka z Autodopravy - Páník Petr, který tím získal cenné body do seriálu a momentálně ho vede s náskokem 11 bodů, právě na průběžně druhého Jakuba. Adam Urban (Autodoprava Urban) byl se ztrátou deseti vteřin druhý a jen o pouhé dvě desetiny vteřiny ujel třetímu Dominiku Kalounerovi z Panda Quad týmu. V tomto pořadí jsou borci i v hodnocení seriálu na třetím a čtvrtém místě.

Poslední junior ještě neprojel cílem a do zaváděcího kola se už tlačila auta. Pořadatelé zadní část jejich trati uzavřeli, v úzkých lesních šikanách by některé speciály jednoduše neprojely. Bažina ale zůstala a hned několik posádek si muselo počkat na vyprošťovací traktor. Zejména měkký terén způsobil menší odpad posádek, než je na OffROAD Maratonu obvyklé. Do cíle se podívalo i téměř celé pole strojů kategorie Amatér, která se v Janovicích pěkně rozrostla.

Celkové hodnocení aut je odlišné, než v Moto a Quad kategoriích, auta se seřazují napříč kategoriemi dle celkového počtu najetých kilometrů. Cílem k vítězství je tak nejen dobrý výkon v jednotlivých závodech, ale také pravidelná účast během roku. Obojí jako by bylo synonymem pro KB Systém Offroad team se startovním číslem 277, který před posledním závodem vede nejen vlastní kategorii, ale také celkové pořadí s 2039 km na kontě. A Janovice tento stav jen potvrdily. KB Systém sice hned po prvním kole zajížděl do depa kvůli proražené pneumatice a nabral tak zdržení zejména kvůli vzdálenosti mezi depem a tratí. Ale šlo o jediný problém v šestihodinovém klání. Jediný, kdo červenému speciálu KB Systému stačil, byl domácí tým Pepy Dryjeho, OffroadDraci.cz. Žlutá speciálka s turbínou hnaným motorem 1,8l naplno pronásledovala KB Systém a dorazila do cíle s pouhou jednokolovou ztrátou, tedy se 62 koly. To mimochodem stačilo také na druhé místo absolutně. Třetí a zároveň poslední v kategorii speciálů nad 2000 ccm byl Kubi team Geneve, který v posledních závodech pronásleduje ohromná smůla. Převodovky, spojky, řízení, elektronika, brzdy - to vše se Mirku Kubíčkovi a jeho týmu kazí a nedaří se jim ze smůly vymanit. Janovice nebyly výjimkou, v devátém kole zajel Kubi team Geneve do depa, po opravě se sice ještě pokusil o jeden okruh, ale neúspěšně. Kubi team tak letos již nemá šanci zasáhnout do horních příček seriálu, stejně ovšem jako OffroadDraci.cz, pro které byly Janovice teprve druhým závodem v sezóně a chybí jim kilometry do hodnocení.

Spokojený Vlasta Forejt z KB Systému po závodu řekl:
„Zajímavá byla hlavně poslední hodina, pamatuji si, že jsme si říkali, že jsme jedno kolo za Drakama a musíme je předjet. Došlo i k zajímavým kreacím s vozem, kdy si Draci na startovní rovince krásně drželi vyjetou stopu a my se je snažili předjíždět na vlnách a skákali jsme dva metry vysoko. Nevím, co na to říkal Pepa Dryje, ale musel se asi hodně smát.“ Navzdory jasnému prvenství půjdou „červení“ do listopadového boje naplno. „Vítěznou sérii, kterou máme dosud, bychom rádi zachovali i ve finálovém klání,“ dodal Vlasta Forejt.

Jak jsme zmínili, místní tým Offroaddraci.cz – IR 2013 jel skvěle, ale na vítězná „Kábéčka“ neměl. „Auto bychom dali, ale řidiče již ne. Od začátku nám nešlo servo, tak to kluci tahali vlastními silami. Konec závodu byl i v depu hodně dramatický. Pořád jsme sledovali, jestli jsme stále kolo za Kábéčkáma a zda máme stále stejně jako Bouráci,“ prozradila za tým Offroaddraci.cz – IR 2013 Míša Dryjová a k trati, která vznikla pod taktovkou šéfa týmu Pepa Dryjeho, dodala: „Myslím si, že Pepa stavěl trať tak, abychom si ji všichni užili. Protože bylo navíc bláto, nám se jelo dobře. A s radostí a chutí jdeme do posledního závodu, protože je to jako vždy: nemusíme vyhrát, stačí, když budeme první!“

Speciály do 2000 ccm přinesly nádherné souboje bílé a žluté Suzuki týmů Bouráci a Rapi team. Oba patřily v Janovicích k těm, které nijak netrápila technika a kromě příležitostných defektů jezdily a jezdily. Bouráci mají v celkovém hodnocení kategorie již 131 bodů a jistý titul mistra, přesto se snažili najet co nejvíce kilometrů a ovlivnit tak absolutní pořadí aut. A dařilo se jim, po dramatickém závěru v poslední hodině závodu v Janovicích skončili absolutně třetí za velkými speciály KB systému a OffroadDraci.cz. Franta Straka po závodě poznamenal, že byli rádi za měkkou trať a minimální škody na autě. Blížící se konec sezóny totiž chtějí využít jako test možností auta a v Ředhošti se pokusí z něj dostat maximum. Bourákům je totiž jasné, že KB Systém poslední závod nevynechají, a i kdyby, již nyní jim na ně chybí přes 200 km. Maximální nájezd v posledním závodu byl historicky 150 km, zdá se tedy, že titul absolutního mistra je rozhodnut.

Ale zpět do kategorie speciálů do 2000 ccm. Bouráci zvítězili, druhé místo se ztrátou tří kol získal vynikající jízdou Rapi team, který na sedačce spolujezdce opět reprezentovala i novopečená maminka Bára Pinkasová. Červená Suzuki Samurai KB Systém Offroad teamu potom uzavřela bednu, když malé „KáBéčka“ nakroužila 45 kol s hodinovou ztrátou v depu v první třetině maratonu. V hodnocení kategorie mají Bouráci jistý titul mistra se ziskem 131 bodů, ohromná bitva se ale očekává na druhém až čtvrtém místě, protože Rapi team, KB Systém a WINGS team mají mezi sebou vždy ztrátu jediného bodu!

Velkým překvapením na trati byl stroj Arctic Cat Wildcat 1000 W Twin týmu Fenix Racing mezi speciály do jednoho litru. Nádherná bugina, testovaná pro Dakar, létala po trati obdivuhodným způsobem a zastavit ji musela až ustřižená matka na zadním ramenu. Fenix racing ale testování hodnotil úspěšně a 12 kol je toho důkazem. Pro druhé místo v kategorii si dojel se 34 koly VYPE EMU team, který sice dvakrát servisoval a skončil hodinu před koncem, na pohár to ale bohatě stačilo. VYPE EMU se musel sklonit pouze před nováčky v kategorii, WINGS teamem se strojem ODES 800. Ten ve složení Standa a Standa Sedláčkovi a Mirek a Lukáš Kroupa od minula poladil stroj, minimálně se zastavoval v servisu a nakonec ujel 48 kol. Pro nováčky je to samozřejmě velký úspěch, který snad přetaví do dalších pohárů. V celkovém pořadí VYPE EMU okupuje ale hned dvě nejvyšší příčky, s buginou se startovním číslem 88 má již jistý mistrovský titul, druhý stroj, jedoucí pod 99, má stále ještě za zády Bóža team, který v Janovicích nejel a ztrácí ze třetího místa 10 bodů.

Pěkně obsazená byla kategorie Auta Amatér, ve které jednoznačně vystrkují rohy nováčci. Wogo team se v Janovicích konečně netrápil s technikou a mohl naplno ukázat své zelené Pajero 2,8 TD. Během šesti hodin ujel 52 kol a jejich radost při přebírání unikátní plakety byla nefalšovaná. Stejně jako u týmu KamionServis s Land Rover Defenderem, kde stejně jako u Wogo teamu proběhl minimální servis a fungovaly vynikající řidičské schopnosti. KamionServis nakroužil na janovické trati 53 kol a získal druhé místo. Pomyslnou jedničku si ale připsal za největší pomoc při vyprošťování soupeřů.

Nejrychlejší a dlouhodobě nejzkušenější je ale tým Offroad centra Jase. Ten sice při příjezdu do depa zapadl se svým autobusem, na trati ale problémy neměl a jeho Defender ukázal obvyklou show. Náskok kola a autorství nejrychlejšího okruhu mu jednoznačně vyneslo první místo mezi Amatéry. Celkové hodnocení ale Jase nemůže výrazně ovlivnit, kvůli vynechání některých letošních závodů je nyní na čtvrtém celkovém místě a výrazně ztrácí. Třetí příčku zabírá Option 4x4 Offroad sport, který v Janovicích nejel a za sezonu nasbíral 81 bodů. Finálovou bitvu tak rozehrají Wogo team a KamionServis, které na prvních dvou pozicích dělí pouhých šest bodů.

Pořadí v absolutním pořadí aut je následující: KB Systém vede s celkem 2039 km na kontě, druhý je tým Bouráci s 1806 km, třetí Rapi team, který má na kontě 1595 km. Pro vítěze je připraveno startovné v africké Intercontinental Rally 2013.

Poslední závod sezony se jede 10. listopadu na motokrosové trati v Ředhošti. Trasa závodu bude kromě známé trati vedená také po přilehlých pozemcích a dá se tak očekávat zajímavé klání. Zejména podle poslední meteo předpovědi, která hlásí na konec října až počátku listopadu první sníh i v nížinách. Na viděnou v Ředhošti.


Přihlásit se

Created by Bonfire - 2006. Powered by LDU 802